loading...
وبـلاگ تـفریـحـی دوسـت
Hamed بازدید : 13 1392/01/25 نظرات (3)
هیچ کس نمی فهمد

پالتو با دستکش های چرم کافی نیست

گاهی بیرون رفتن در این هوا دلِ گرم می خواهد!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن 

که من

از آوارگی بی تو بودن میترسـم...
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
سَــهمِ من از او٬ عشــق نیست

ذوق نیسـت

اشـتیاق نیسـت

همان دلــتنگیِ بــی پایانی سـت

کـه روزهــا

دیــوانه ام می کـند...!
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

در جواب زنی که میگه:

"دلم برات تنگ شده"

نباید بگی منم همینطور...

باید بگی کجایی؟ اومدم
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

بهار دارد می آید

ترسم اما از نرفتن زمستان است !

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون


 

اومــدم...

اما دلی برام تنگـــ نشده و 

نمی شـه!!
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

درسته میگویم دوستت ندارم!

میگویم تنها نیستم!

میگویم بدون تو راحتم و خوشم!

اما... 

دوستت دارم خیلی زیاد

تنهایم، ناراحتم، ناخوشم بدون تو
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
بهار تویی

کـه هر سال تکــرار مـیشوی؛

تکـراری امـا، نـه ...!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
شیرین ترین گناه منی

از تو

به خدا هم پناه نمیبرم!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
تحویل نمیگیرم…!!

سالی را

که بدون حضور تـو تحویل شود…!!!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
عــ ـشـ ــق میتواند

فـاحشهـ بســازد از فرشته هـا

اگــر معـشـــوق اشـتبـاهـ ـی باشــد!!!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

به سلامتی اونایی که 

خـودشـون ثابت کردن لیاقت ما رو ندارن !

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
اینجا جاییست که

عشقــــبازی نمی کنند با هم

بلکه با هم با عشـــــق بازی میکنند...!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
برایم مثل همین " بهار" می مانی 

آمدنت را همیشه 

تحویل می گیـرم...

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

بهار من تویی

حالا چه فرقی میکند تقویم روی میز

پایان پاییز باشد،

آغاز زمستان باشد،

یا هر چـیز.

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
تـــــــو


یک اتفاق خوب هستی


که خیلی دیر افتــــادی ...

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
تنهایی یعنی:

خودت بنویســــی

و خودت هم خوشـــــت بیاد !

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

زنــدگی نوشتـن ندارد

وقتی 

تمـام روزهـــای خـــدا 

" من " دارد 

" تـو " ندارد

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

من فقط یک واسطه بودم؛

دل را خــدا داد،

و تو بردی!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

آخ...!


کـ ـه چـ ـقـ ـدر دلـ ـم مـ ـی سـ ـوزد


برای دلـ ـم...!
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

متنفرمــ از معشوقے ڪـﮧ:
اسمــ هرزگے هایش را "آزادے" بگذارد

اسمــ نگرانے هایت را "گیـر"
و براے 

بے تفاوتے هایش "اعتـمـاد" را بهانـﮧ ڪند

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

شاهزاده ی تمام قصه ها هم که باشـی

باید برای شاه شدن

زنی را انتخاب کنی

که ملکه ی تمام قصه هایت شود

♥ زیبایی زن و مرد بودن به باهم بودنشان است ♥

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

این روزها ساکت ڪه بمانی

میگذارد به حساب جواب نداشتنت

عمرا اگر بفهمند

داری جان میڪَنی

تا احترامش را نگه داری
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

"بــــــــاش"


حتـی


همین قدر دور ...!

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
سهم “من” از “تو” عشق نیست ، 

ذوق نیست ،اشتیاق نیست

همان دلتنگی بی پایانی ست که 

روزها دیوانه ام می کند !

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

آرزو میکنم میتوانستم

به تو نشان دهم که یاد تو در من

تا چه اندازه شیرین است

و تا چه اندازه "دوستت دارم"

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تيرانا در تاریخ 1392/01/26 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسي سر زدي
شماهم وبت عاليهشکلک

این نظر توسط روشنکـــــ در تاریخ 1392/01/26 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
خیلی قشنگ بود.مرسی از دعوتتونشکلک

این نظر توسط جاوید در تاریخ 1392/01/25 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

ممنونم که سر زدین
موفق باشیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از مطالب این وبلاگ برای شما جذاب بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 2,789
  • کدهای اختصاصی

    وبلاگ تفریحی دوست