loading...
وبـلاگ تـفریـحـی دوسـت
Hamed بازدید : 54 1392/02/04 نظرات (0)

دانلود مجموعه هشتم سریال ویلای من قسمت 15 و 16 با کیفیت عالی

با لینک مستقیم و فرمت MKV


کارگردن: مهران مدیری | ژانر: طنز

مدت زمان: 43 دقیقه | سال انتشار: 1391

فرمت: MKV | حجم تقریبی: 320 مگابایت

بازیگران:
مهران مدیری، سیامک انصاری، الیکا عبدالرزاقی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، عارف لرستانی، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، غلامرضا نیکخواه، امیرکاوه آهنین جان، رضا فیض نوروزی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، علی لک پوریان، مریم کاویانی و…

خلاصه داستان مجموعه هشتم:
ارسلان از اینکه دکتر واقعی نیست و قرار نیست عمو مشکات را از کما بیرون بیاورد خوشحال است. هدایت کارش را به عنوان دکتر انرژی درمانی آغاز می کند و با روش های سوزن درمانی و انرژی درمانی ساعاتی را بالای سر مشکات می گذراند…

 

دکمه آبی از Rodfile | دکمه قرمز از Uploadboy

دانلود Download

دانلود نسخه با کیفیت عالی قسمت 15 با حجم 380 مگابایت

===================================

دانلود Download

دانلود نسخه با کیفیت عالی قسمت 16 با حجم 354 مگابایت

===================================

دانلود Download

دانلود نسخه با کیفیت خوب قسمت 15 با حجم … مگابایت

===================================

دانلود Download

دانلود نسخه با کیفیت خوب قسمت 16 با حجم … مگابایت

 

پست های مرتبط:

  1. دانلود سریال ویلای من قسمت سیزدهم و چهاردهم با کیفیت بالا
  2. دانلود سریال ویلای من قسمت یازدهم و دوازدهم با کیفیت بالا
  3. دانلود سریال ویلای من قسمت نهم و دهم با کیفیت بالا
  4. دانلود سریال ویلای من قسمت هفتم و هشتم با کیفیت بالا
  5. دانلود سریال ویلای من قسمت پنجم و ششم با کیفیت بالا
  6. دانلود سریال ویلای من قسمت سوم و چهارم با کیفیت بالا
  7. دانلود سریال ویلای من قسمت اول و دوم با کیفیت بالا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مقدار از مطالب این وبلاگ برای شما جذاب بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 2,746
  • کدهای اختصاصی

    وبلاگ تفریحی دوست